15 Şubat 2014 Cumartesi

Meryem Uzerli anne oldu

Türkiye’de “Muhteşem Yüzyıl”ın Hürrem’i olarak ünlenen Meryem Uzerli, anne oldu.

Meryem Uzerli 9 ayı böyle geçirdi.Dün Berlin’de doğum yapan ünlü oyuncu ile minik kızının sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Meryem Uzerli, kızı Lara'nın el fotoğrafını paylaştı.Doğuma kız kardeşi ve yakın dostlarıyla giden Uzerli’nin yanında, olaylı şekilde ayrıldığı eski sevgilisi ve kızının babası Can Ateş ise yoktu.Uzerli, bebeğini dünyaya getirdikten sonra duygularını böyle paylaştı:
''Hoşgeldin bu dünyada benim sevgili canım LARA UZERLİ...''Meryem Uzerli, doğumdan bir gün önce Facebook’a bu fotoğrafı yüklemiş ve fotoğraf 10 binin üzerinde beğeni almıştı.Meryem Uzerli, doğum sonrası sosyal paylaşım sitesinden mesaj yazdı;
"Hoşgeldin bu dünyada benim sevgili canım Lara Uzerli. 10.02.2014 doğdun. Ben Allaha o kadar teşekkür ediyorum ki, sağlıklı dünyaya geldin! Ben allaha teşekkür ediyorum, çünkü bana güç verdi. Seni birinci günden itibaren koruyabildim, yaşıyorsun. Ve bu en büyük hediyem! Benim çok yakın arkadaşım Anadoğum da yanımdaydı ve tüm aileme, arkadaşlarıma ve SİZE teşekkür etmek istiyorum! Dilekleriniz için... Sevginiz için! Çok sağolun!!"(Kelebek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder